2015. február 4., szerda

12.rész

-Nahh,megérkeztem!-kiáltottam amikor a füst engedett a szorításából és a földre dobott.A táborhelyen mindenki ott volt.
-Na végre megjöttél füstös kisasszony..eldöntöttük hogy továbbmegyünk.-mondta Caty.
-Haha...jó.Akkor induljunk.-mondtam.
Mindenki felállt, eloltottuk a tüzet és elindultunk.Katonás rendben...haha!Mint egy csorda mentünk előre a dombos vidéken.Csak előre.Nem néztünk hátra.Caty nyöszörgött...
-Caty!!Mi van veled?
-A füst...-mondta elhaló hangon.
-Caty!!-kiáltottam,mikor ezúttal Caty-t ragadta el a kék füst.Ismét káromkodtam egy szépet,de már nem tudtam megmenteni.
Fojtogatta a füst,miközben 'megérkezett' ugyanabba a barlangba ahol az imént én is jártam.A kék Amazon már várt rá.
-Szűz Mária...-motyogta Caty.
-Nem kell félned.-mondta a kékség nyugodt hangon.-Tévedésből a barátnődet loptam el először.Bocsi.Hozok két Monster-t aztán kezdem a mesét.Itt várj meg!-mondta mintha Caty-vel már 1000 éve legjobb haverok lennének.Ő meg persze nem hogy elrohant volna...persze hová is..hanem ottmaradt és kíváncsian várta a végkifejletet.Aztán az Amazon vissza is tért.Leültette Caty-t egy kőasztalhoz.
-Nahh...mi van? Ja!Én Iris vagyok blabla..Irena lánya..blablaa...az a lényeg,hogy én a te démonod vagyok.Át kell esned egy szertartáson,hogy beléphessek a lelkedbe.A testvérem,Ignis, a barátnőd,Skyler Skellington,vagy ha jobban tetszik Sayeh Silence démona.Te meg ugye Catlyn vagy.Szóval lényeg a lényeg,szertartás,izé-bizé minden,én és te egyesülve egyenlő:végtelen erő!Persze csak ha te is akarod.
-Khm...értem.Vagyis nem.De a lényeg lejött.Zavarosan beszélsz.Milyen szertartás?
-Akarod?
-Igen.
-Akkor gyere velem.-Mondta Iris miközben felállt az asztaltól.Ezután Caty is felállt,és követte Iris-t a barlang egy eldugott részébe.Sötét volt és tele volt kék fényű gyertyákkal.Félelmetes volt.
-Na,tehát te innentől sátánista leszel,lélek helyett démonnal.Vagyis én leszek a te lelked.
-Ez rémisztő,de benne vagyok!-mondta Caty.
-Szóval kezdjük is.Térdelj le.-mondta és Caty letérdelt elé.-Hunyd le a szemed.
Ekkor az Amazon a kezébe vett egy égő gyertyát amin egy sátánista szimbólum díszelgett.A szemei kéken világítottak.Lábai alól a kék füst tört elő.Ő maga pedig egy szellemmé változott.Egy kék szellemmé.
-Készen állsz?-kérdezte.
-Készen.-mondta halál nyugodtan Caty lehunyt szemekkel.
A szellem,azaz Iris ekkor mély levegőt vett,(igen a szellemek lélegeznek.)és behatolt Caty testébe,majd a lelkébe.A lány majd hátraesett a lökéstől.Szemei felnyíltak,és kéken izzottak.A mellkasán megjelent egy lefelé fordított ötágú csillag.Ami szintén kéken izzott.Felállt.Ekkor a démon megszólalt belőle.
-Most visszaviszlek a többiekhez.
Caty némán bólintott.Ekkor a magasba emelkedett és repült.Vissza a többiekhez akik minduntalan törtek előre.
-Na végre Füstös Kisasszony!!-mondtam.
-A nevem Sophie...Sophie Black...-dörögte.
-Jesszus Caty mi tör....-kezdtem,de be sem fejezhettem a mondatot.Éreztem hogy valaki végig simítja az állam.Aztán a vállamra teszi a kezét.Megijedtem.Aztán elkezdett suttogni a fülembe.
-Én Ignis vagyok.Caty , a barátnőd azért ilyen mert az ő lelkébe már beköltözött az ő démona.Én pedig a te démonod vagyok.A tűz Démona.Tudod az Ignis latinul tüzet jelent.
-Ö...-kezdtem újra.
-Ne.Ne mondj semmit.Csak engedd hogy beköltözzek a lelkedbe.És az egész hadseregednek van ám démona.Mindenkinek van.Mindenkit meg fogja találni a sajátja.De most a te időd érkezett el.Akarod?
-Akarom!!-mondtam és közben röhögtem mert tök félreérthető volt.
-Akkor jó.3,2,1!
És belémhatolt.Fájt.Elájultam.Már megint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése