2015. február 16., hétfő

14.rész

-Ez az új lakásod.-jelentette ki Kip-Nem a legszebb,nem a legjobb,de legalább van.
-Kösz.-válaszoltam-Ez remek.
-Szóval.-suttogta Kip-Ülj le.Kezdődik a mese.
-Milyen mese?-kérdeztem értetlenül.
-Hogy miért vagy most itt.
-Na igen.-válaszoltam.
-Miközben meneteltél a csapatoddal Ignis,a démonod beléd költözött.Aztán sötét démonok szálltak meg,akik idehoztak.Mert idevaló vagy.Ugye a neved:Skyler Skellington.
-Igen.
-Az ő neve Sassy Storm.-mutatott az alvó kislányra.Ő Lena Moon.Ő pedig Drake Stone.Én pedig...Kip Deep.Mi mind összetartozunk.Nem mint egy család,hanem mint egy kis hadsereg.Vagy inkább egy csapat katona.Csak nem hétköznapi katonák.Mert különleges képességekkel vagyunk megáldva.Sassy villámokat szór.
-Mint Zeusz?-nevettem el magam.
-Ja.Lena a holddal áll összeköttetésben,Drake pedig a sziklákat is képes megmozgatni.
-És te?-kérdeztem.
Én...nos én...Én a vizet vagyok képes irányítani.Te pedig a tüzet.
-Szóval te és én totál ellentétek vagyunk.-nyögtem lemondóan.Nem is értettem miért.Alig ismertem Kip-et.
-Igen.-mondta ő is ugyanazzal a csalódottsággal a hangjában mint én.
-Miért vagy ilyen csalódott?-kérdeztem Kip-et.
-Mert nagyon szép lány vagy,és....
-És?
-És azt hiszem....azt hiszem...na jó mindegy!!-mondta és felfutott a kripta lépcsőjén.
-És most mi?-kérdeztem a többieket.
-Ez egy "elsőlátásraszerelem".-mondta Drake.
-Szerintem is.-mondta Lena.
-Ohh..igen.-ásított Sassy.-Ez tuti!!Látszott rajta.Piros volt az arca.
-Wooh..hohóó kicsilány!!-csodálkoztam.-De hisz te végig aludtál!
-Csak azt hitted.Nagy svindler vagyok ám!-mondta ravaszul.
Aztán csend ült a kriptára.Nekem csak járt az agyam.Egyre csak Kip viselkedésén gondolkodtam.Aztán arra jutottam,hogy felmegyek hozzá.Elindultam felfelé a lépcsőn.Aztán fent megláttam Kip-et ahogy egy sír mellett üldögél...és sír.Odaléptem hozzá.
-Hé Kip.Minden oké?
-Persze.-mondta halkan.Kérlek ülj le mellém.
-Rendben.-mondtam és leültem közvetlenül mellé.Ezt sem értettem miért.
-Ahogy megláttalak...-kezdte-Tudtam,hogy kedves lány vagy.És szép.Nagyon megtetszettél,és én azt hiszem....szeretlek.-mondta,miközben letörölt egy könnycseppet az arcáról.
Megöleltem.
-Oh, ez jól esett.De miért csináltad?-nézett rám értetlenül.
-Ja,persze.Mert....csak.-elvörösödtem-Uhh,ez elég szar ügy.
-Hagyd csak.-mondta.
-Rendben...-rettentően szégyelltem magam.
-Akkor visszamegyünk a többiekhez?-kérdezte.
-Felőlem.
Elindultunk vissza a lépcsőn.A Drake és Lena Sassy-vel szemben ült.A kislány sírt.
-Mi történt?-kérdeztem.
-Majd Sassy elmeséli.-mondta Lena.
-Hát..-szipogott Sassy-Én..anyukámról kérdeztem Drake-et és Lena-t.És ez itt tiltott téma.
-Értem.
Ekkor nekem is eszembe jutott anyám.
*Maddison Claire szemszöge *
Ültem a fürdőkádban teljes öltözetben.Minden belengett a fojtogató pára.Émelyegtem.Szédültem és fájt a fejem.Skyler nem tudta,hogy drogozom.De most már mindegy.A rendőrök nem foglalkoznak az üggyel.Régi álmom volt,hogy öngyilkos legyek.Igen egy régi álom.Csak a gyerek tartott vissza.Mindig csak makacskodott és sosem fogadott szót.Mióta az eszét tudta csak feketében járt.De utáltam!De jó hogy végre nincs itt.Most teljesülhet a vágyam.Felálltam a kádban.A pára még mindig fojtogatott.A fürdőszoba nagyon kicsi volt.A tőrömért nyúltam.Egyszer élnünk.Ökölbe szorítottam a kezem.
-Most vagy soha.-mondtam.Nekiestem a falnak.Aztán mély levegőt vettem.
A következő pillanatban a falra vér fröccsent fel én pedig térdre rogytam.Sóhajtottam egyet.És abban a sóhajban kileheltem a lelkem.Na igen.Egyszer minden véget ér.Ez most ért véget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése