2014. december 2., kedd

1. rész

Sötét,viharos őszi nap volt.Szakadt az eső.Viharos szél fújt.Az egész városban elment az áram.Az ablakban ültem és néztem,ahogy a szél szinte kicsavarja a fákat a földből.Szeretem a vihart,de most mégis szomorú voltam.Egy égő gyertya fénye világította be az egész szobámat.Untam magam.Letört és dühös voltam.A villámok lenyűgözőek,de a csend megőrjít.Gondolkodtam mit csináljak.Ekkor eszembe jutott,hogy letöltöttem a telefonomra azt a Black Veil Brides számot,amit a barátnőm Catlyn mutatott nekem.Nem tetszett annyira,de letöltöttem.Elkezdtem hallgatni.Minél többször hallottam,annál jobban megtetszett.Végül már kívülről fújtam a szövegét.Észrevettem hogy már 3 órája odabent ülök a szobámban.Ekkor valaki elkezdte ütni-verni a szobám ajtaját.Gyorsan kinyitottam.Anyukám volt az.
- Skyler!10 perce kiabálok neked hogy gyere ki!Mit csinálsz itt egyedül ennyi ideig?Már rég visszajött az áram!-mondta mérgesen-El kell mennem üzleti megbeszélésre!Főzz vacsorát!Moss fel!Mosogass el!Takarítsd ki a szobád!Fogadd a telefonhívásaim,mert csak a céges telefonomat viszem magammal!Nincs ellenkezés!Szia!
Még annyi sem jött ki a számon,hogy "oké".
-Mindent nekem kell csinálnom?Persze,miért is ne!?Vágjunk bele!Vagy előbb inkább keressünk még egy pár eszméletlenül jó BVB számot!-mondtam magamban.
Leültem a gép elé.2 órát töltöttem ott,mire letöltöttem az összes létező számukat.Aztán egyből rátöltöttem a telefonomra.Bekapcsoltam.Maximális hangerőn üvöltött a Rock.
-Hadd szóljon!-kiáltottam!-"A holy war!!"-énekeltem szintén kiabálva.Takarítottam,énekeltem,és gitároztam a felmosóval.Valaki dörömbölni kezdett a bejárati ajtón.
-Vajon ki lehet az?-kérdeztem magamtól énekelve.Kinyitottam az ajtót.Egy helyes sötétbarna hajú sráccal találtam magam szemben.Pár másodpercig csak álltam,de eszembe jutott hogy pár nappal ezelőtt új emberek költöztek a szomszéd házba.Talán ők lehettek azok.
-Szia!Mi ez a hangzavar?Erre mindig ez van?-kérdezte.
-Szia!Jaj,nem,dehogy is! Csak zenét hallgattam...-mondtam elvörösödve.
-De jó hangosan!Még a szomszédból is hallani!-nevetett fel.
-Tényleg?Ó,én nem gondoltam...-hebegtem.
-És milyen zenét hallgattál?-kérdezte.
-Black Veil Brides.
-Az a kedvencem!-kiáltott fel ragyogó arccal.
-Nem maradsz egy kicsit?-kérdeztem.És rájöttem mit kérdeztem.Nem lehetek túl okos.
-Öö,de persze!Látom takarítottál.Segíthetnék!-ajánlotta fel kedvesen.
-Szuper!
Újra bekapcsoltam a zenét,ugyan olyan hangosan,mint az előbb.Pár percig csak álltunk,és egymást néztük.A szemei!Olyan kékek voltak,mint a tenger!Szeplős volt,és mindig mosolygott.Csak néztünk ki a fejünkből.Végül megszólalt.
-Szép lány vagy!-mondta.
-Köszi!Te pedig helyes vagy!-mondtam én is hatalmas mosollyal az arcomon.
-Köszi!
Ekkor meg szólalt a Lost It All.Mélyen egymás szemébe néztünk,1000 wattos mosollyal az arcunkon.
-Azt hiszem mi ketten jó barátok leszünk-mondta vidáman-De annyira szép vagy.hogy elfelejtettem megkérdezni a neved!-nevetett fel.
-A nevem Skyler.És téged hogy hívnak?
-Manuel,de szólíts csak Manix-nek.
-Oké.Engem pedig hívj csak Sky-nak.
Remekül elvoltunk azon az estén.Hajnali 2-kor ment haza.Addig takarítottunk.énekeltünk,és rájöttünk,hogy egymásnak teremtettek minket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése