2014. december 8., hétfő

5.rész

Csak néztük a mécsest szótlanul.Lassan már reggel 6 óra lett.Mi csak feszülten vártunk.Vártuk,hogy anyám hazaérjen.Készültünk a szökésre.Alig vártuk az egészet.El akartunk menni ebből a városból.El az iskolánkból.Mindenki piszkált amiért szerettük a BVB-t.Kezdett elegünk lenni.Szidták őket.Mi meg csak annyit mondtunk,egyszer visszakapjátok.Zenét hallgattunk.Videókat néztünk.Nevettünk,de azért végig komolyak maradtunk.Délig kockultunk.Aztán elkezdtünk a tervre hangolódni.Lementünk a konyhába ebédelni.Tegnapi McDonald's-os hamburgert ettünk.Aztán beleraktuk szinte az egész hűtőt a táskába.Valamit azért nekünk is kell ennünk!Pénztárcát,hitelkártyát is tettünk a táskába.A cuccunk kész volt.Csak mi nem voltunk még készen.
-HEY!-kiáltottam rémülten-De minket az államban szinte mindenki ismer!Most mi lesz?
-Háát...-mondta Caty mosolyogva-emlékszel a kendőre amit adtál?-húzta fel a szemöldökét-Ez most pont jól fog jönni!Meg a testfesték.Feketébe öltözünk.Öltözöl.Mert én már abban vagyok.
-Erre nem gondoltam!Szuper vagy Caty!De merre induljunk?Egy tuti.Először ki az államból.Aztán ki az USA-ból.Utána át Dél-Amerikába.Utána pedig felszállunk egy hajóra,és leszállunk Afrikában.Onnan át Európába,onnan pedig Ázsiába.Vietnámban ismét hajóra szállunk,egészen Ausztráliáig.És Óceániáig.Odáig majd elcsípünk egy pár hajótúrát.-és Catlyn-re kacsintottam.
-Megkérdezi merre induljunk,erre kész úti tervvel áll elém!-nevetett Caty.
-És persze közben az összes földrészt körbe utazzuk.
Beléptem a képszerkesztőbe,kerestem egy világtérképet,és vázlatosan megrajzoltam az utat.Persze közben minden országot körbejárunk.Szóval hatalmas útra indulunk.

3 óra volt.A világ különböző országairól beszélgettünk.Elmondtuk,hová szerettünk volna régebben elmenni.Most bárhová elmehetünk.Kérdezhetnétek,hogy miért nem megyünk el az USA északi részére.Caty meg is kérdezte.
-Az USA északi részét miért hagyjuk ki?
-Miért az USA-ban keresnénk az álomvilágunkat?Itt az emberek bunkók,és nem értik meg egymást.Még a BVB fanok sem.Ezért nem keressük ITT az Army-t.
-Értem.-mondta.
Ezen a napon nem beszéltünk túl sokat.Csak gondolkodtunk.Örültünk.Végre itt hagyhattuk ezt az országot.Ezt az iskolát.Sehol egy BVB fan!Unalmas.Egy TV műsorban több akció és izgalom,dráma és élet van,mint a mi iskolánkban.Mindenki utálja egymást.Az összes lány az 1D -ért van behalva.De mi nem.Az osztálytársaim gyengék.Semmi kitartás,semmi életerő.'Anyunak' árulkodnak,aki persze leharapja a fütyidet,akkor is ha nincs.Szóval elég gáz.Beszólogatnak ok nélkül.Unalomból.De mi megmondjuk a magunkét.De azért volt néhány barátunk is.Őket nehéz volt itt hagyni.Ők voltak az egyetlen barátaink.Ez volt a terv egyedüli rossz része.De meg kellett tennünk.Én és Caty beszélgettünk egész idő alatt.Míg nem 5 óra lett.El kellett kezdenünk a végső készületeket.Feketébe öltöztem.Elővettem a testfestéket.
-Caty,ülj le.Megcsinálom a "sminked".
-Oké.
Leült elém egy székre.Kibontottam a csomagot.A legnagyobbat rendeltem.Fogtam a kis ecsetet és belemártottam a fekete festékbe.Húztam egy vonalat az arcán keresztül.Olyat,mint amilyen Andy-é volt az In The End-ben.Művésznek éreztem magam.A nyakára rajzolta egy hosszú nyakláncot kereszt medállal.A karjára körben két csíkot húztam.BVB logókat mindenhová.Aztán én következtem.Leültem elé.Elkezdett pingálni,ugyanolyanra,mint én őt.Csak az arcunk volt más.Kemények voltunk,mint a kád széle.A kendőket az arcunkra kötöttük.Hátizsák kész.Készen voltunk.Sötétedett,úgyhogy meggyújtottam egy gyertyát.Halálos csend.
-Sophie.Ugye tudod mire vállalkoztál?
-Tudom Sayeh.
Behasaltunk az ágyam alá.Olyan csend volt,hogy hallottuk,ahogy anyám 10 perc múlva nyitja a lakásajtót.
*Anyám,azaz Maddison Claire szemszögéből*
Beléptem az ajtón.
-Végre hazaértem!-gondoltam magamban.
Ledobtam a taskám,és a bőröndjeim.Bementem a fürdőbe.A hajam rettenetesen áll!És a sminkemről ne is beszéljünk!Borzasztó.Elővettem a pink hajcsavaróim.Az összeset a hajamba tettem.Elkészítettem az alvós sminkem.Gyönyörű voltam!Ennyi.Lezuhanyoztam,aztán újracsináltam a sminkem.Felvettem a pink hálóingem,(csak divatosan!)és elkezdtem iszogatni a vacsorámat,egy fehérjeturmixot.Egy nő legyen csinos és karcsú!Olvasgattam a divatmagazinjaim.Szokatlan csend volt.Elindultam Skyler szobája felé.Sötét volt.Senki sem volt odabent.Az ablak be volt törve.Megijedtem.Sírni kezdtem.Azonnal hívtam a rendőröket.
*Vissza a valóságba*
Mindeközben,mi hallottuk,ahogy anyám hazaérve belép a fürdőbe.Ezt kihasználva,elővettem a bicskám,és kitörtem az ablakot.Esett az eső.Az ablakon is beesett.Fújt a szél.Mi meg pólóban.Álltunk a  törött ablaknál.Készen álltunk.Nem ismertünk félelmet.
-Készen állsz?-kérdeztem újra Catlyn-t.
-Teljesen.
Odaléptem az égő gyertyához.Megfogtam a lángot,így elaludt.
Felmásztam az ablakpárkányra.3,2,1, éés ugrás!A következő pillanatban már a járdán ültem.Kicsit fájt az érkezés.Catlyn már az ablakpárkányon ült.Ő is leugrott.Egymásra néztünk.Egyszerre sóhajtottunk fel:
-Megcsináljuk!
És futni kezdtünk az utcai lámpák fényében...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése